Meest gestelde vragen Breinmeditaties
Waar kan ik de producten die ik heb gekocht terugvinden?
Zodra je een bestelling hebt gedaan ontvang je een email met daarin de inloggegevens.
Daarin staat de url naar de website om in te loggen: leden.gevoeligkind.nl
Je logt in met het mailadres dat je hebt gebruikt bij je bestelling en je ontvangt een wachtwoord van ons.
Ik heb na mijn aankoop geen mail ontvangen?
Als je geen mail hebt ontvangen dan kan het zijn dat deze in je spambox terecht is gekomen. Vooral bij een Gmail of Hotmail account komt dat nog wel eens voor. Check deze dus altijd! Ook gebeurt het regelmatig dat er per abuis een fout in het emailadres is getypt. Ook dan komt de mail niet aan. Vergeet niet het mailadres: sabrina@gevoeligkind.nl aan te merken als vertrouwd. Zo voorkom je dat mail in de spambox belandt.
Het lukt me niet om in te loggen?
Als je voor de eerste keer gaat inloggen gebruik je de gegevens uit de mail.
Ga naar website leden.gevoeligkind.nl en vul je mailadres en het wachtwoord dat je hebt ontvangen in. Klik vervolgens op INLOGGEN.
Check of het emailadres goed is en kopieer het wachtwoord van de eerste tot de laatste positie en plak deze vervolgens in het juiste veld. Als je per ongeluk een spatie teveel kopieert werkt het niet en krijg je geen toegang.
Wat als ik niet tot alle producten die ik heb gekocht toegang heb?
Soms komt het voor dat er een ander mailadres is gebruikt als bij een eerdere bestelling. In onze systemen wordt dan een 2e account aangemaakt.
Je ontvangt dan ook een andere login.
Dit houdt in dat de producten die je in het verleden hebt gekocht en laatste aankoop niet bij elkaar terug te vinden zijn.
Als dit het geval is, kunnen we de 2 accounts uiteraard voor je samenvoegen zodat al je producten weer overzichtelijk bij elkaar staan.
Stuur hiervoor een email aan sabrina@gevoeligkind.nl (of een nieuw mailadres support@gevoeligkind.nl)
Hoe kan ik de breinmeditaties downloaden?
Als je in de ledenomgeving van Gevoelig Kind naar de download van jouw product gaat opent deze zich in Dropbox.
Je kunt dan meteen de MP3 beluisteren als livestream, zonder dat je iets hoeft te installeren. Je kunt vanuit Dropbox ook het luisterbestand opslaan op je vaste PC.
Van daaruit kan je deze overzetten/synchroniseren naar een MP3 speler of ander mobiel apparaat zoals je telefoon of tablet.
Afhankelijk van welk besturingssysteem jouw smartphone of tablet heeft volg je de instructie in onderstaande link.
https://support.apple.com/nl-nl/HT201253
of
https://support.google.com/googleplaymusic/answer/1250232?hl=nl&visit_id=636875688491805141-3266349596&rd=1
Een andere (handige) optie is om het bestand op te slaan in Dropbox en de Dropbox app te installeren op je mobiele apparaat. Je kunt dan heel eenvoudig via de app de breinmeditatie(s) beluisteren en heb je deze altijd bij de hand.
Heb je nog andere vragen die hier niet genoemd staan en loop je ergens vast? Mail dan naar support@gevoeligkind.nl en we helpen je graag verder.